יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

יחס ללקוחות בסניף ביטוח לאומי כפר סבא



לאחרונה עולה מהשטח הרגשה כי בקרב הציבור באיזור השרון - תושבי הוד השרון, כפר סבא ורעננה המטופלים על ידי סניף ביטוח לאומי כפר סבא, כי מזלזלים בהם  ובקשיים שלהם.

הנה מקרה מקומם שנתקלתי בו לאחרונה:
אזרחית שסובלת מדיכאון ופוסט טראומה קשה, הגיעה לסניף ביטוח לאומי בכפר סבא, רק כדי לברר מתי תהיה לה וועדה.

הלקוחה ציפתה וקיוותה כי העובדים בביטוח לאומי יהיו רגישים, הרי אותם עובדים נותנים שירות לאנשים שצריך להתייחס אליהם ברגישות רבה עקב מצבם הנפשי.

אך לא כך היה. אחת העובדות החלה לצעוק על הלקוחה ללא מעצורים.  "איך את מעיזה  להגיע לכאן, את מפריעה לנו, גם עו״ד שלך מפריע לנו..."
  
כתוצאה מההתקפה הלקוחה נתקפה התקף בכי קשה ואף אחד לא רצה לעזור לה.

ואין המקרה האחרון, למשרד הגיעו פניות נוספות מלקוחות שמתלוננים שהטיפול בעניין שלהם אורך זמן רב יותר מהממוצע.
אחד הלקוחות המתין לוועדה 5 חודשים, כל פעם לא נקבעה לו וועדה בתירוץ אחר...

אני מאוד מקווה שמדובר במקרים חריגים ולא קבועים.

מה אתם חושבים ?


פייפר את כהן, משרד עורכי דין
רח' היצירה 5 רעננה
טל': 077-5180500


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה